مصاحبه آرشیو خبر ها
وقتی 3 بازیکن بزرگ را از دست می دهید این موارد عادی است

وقتی 3 بازیکن بزرگ را از دست می دهید این موارد عادی است

یوونتوسی ها تغییرات بسیار زیادی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشتند و نتایجی ضعیف برای این تیم رقم خورد تا شرایط برای یووه ایده ال پیش نرود. اما آرام آرام همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر پیدا کرد و حالا یووه مدعی است.

پیترو آناستازی یکی از برترین گلزنان ایتالیا و تاریخ یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود به شرایط یووه اشاره کرد و گفت:

نظرتان در مورد یوونتوس 2015 چیست؟

"فصل شادی بود. همه چیز مثبت بود ، تنها نکته ی منفی شروع فصل بود ، که می دانیم چگونه پیش رفت، باید راضی باشید ، جایگزین کردن کسانی که رفتند آسان نبود."

آیا بین بازیکنان کسی بود که شما را شگفت زده کرده باشد؟ بین مهاجمان مثلا؟

"من می گویم دیبالا ، می دانستم که می شد به او شماره ی 10 را داد ، این را در پالرمو نشان داده بود و می تواند بشود. غافلگیر کننده نبود ، اما فراتر از حد انتظار بود. اما او می داند که می تواند بهتر شود ، او محیط مناسبی را در یووه پیدا کرده ، یک تیم فوق العاده که می تواند قهرمانان جوان را برای اینده تربیت کند."

آلگری در ابتدای فصل مشکلاتی داشت و حالا تیم را به جایی که لایقش بود رسانده است.

"فکر می کنم خوب بود . این چیزها اتفاق می افتد وقتی 3 بازیکن بزرگ را از دست می دهید ، این که تیم سال گذشته را دوباره پیدا کنید آسان نیست. او راه خودش را رفت و درست هم بود. در حالیکه ابتدا 10 امتیاز عقب بودیم ، الان تنها 3 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم.ما تمام تلاشمان را می کنیم که به قهرمانی لیگ برسیم."

مدعیان قهرمانی

"خب ، الان یوونتوس شانس اول قهرمانی است به خاطر تجربه اش ، فیورنتینا خوب است ، اما در حال حاضر به خاطر شوری که در بازی به نمایش می گذارد پیش می رود. در صدر جدول بودن فشاری به همراه دارد که هر کسی به آن عادت ندارد. همان اتفاقی که برای اینتر افتاد ، که با تیم های بزرگی مثل فیورنتینا و لاتزیو بازی را واگذار کرد. هنوز فشار صدر جدول بودن برایشان زیاد است و می شنویم که بعد از باخت به لاتزیو در رختکنشان مشاجره ای رخ داده است. این برای تیمی که می خواهد اسکودتو ببرد نشانه ی خوبی نیست. یوونتوس به این شرایط عادت دارد و فشار چندانی را تحمل نمی کند و به همین دلیل شانس اول قهرمانی است."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: